Coraz częściej widujemy ludzi przebranych za ukochane postacie z seriali, rysujących je albo odtwarzających w inny sposób. Ten artysta poszedł jednak dalej i przeniósł dobrze znane postacie z filmów, gier i kreskówek do realistycznej, trójwymiarowej estetyki.
Hossein Diba, twórca z Turcji, odtwarza postacie z The Simpsons, Up, Family Guy, The Incredibles, Toy Story i nie tylko w formie realistycznych ludzi. Projektuje postaci i stworzenia do różnych prac od 2008 roku, a jego profil na Instagramie obserwuje już wiele osób.
Carl Fredricksen z filmu Up
Stary, uparty wdowiec z charakterystycznymi okularami i chustą — Carl w realistycznej wersji zachowuje swoje rysy, ale zyskuje bardziej ludzkie detale: zmarszczki, fakturę skóry i realistyczne oczy, które podkreślają jego życiowe doświadczenie.

Helen Parr (Elastigirl) z The Incredibles
Elastigirl w wersji realistycznej to silna, elegancka kobieta o wyraźnych rysach twarzy i atletycznej sylwetce. Artysta podkreślił jej determinację i subtelny wdzięk, które w kreskówce przejawiały się głównie w ruchu.

Russell z filmu Up
Młody tropiciel z charakterystycznym kapeluszem i plecakiem zyskał realistyczne rysy twarzy, lekko nieporadne proporcje i żywe spojrzenie, które oddaje jego ciekawość świata i niewinność.

Stinky Pete z Toy Story
Postać znana z antykwariatu została pokazana jako dojrzały mężczyzna o surowych rysach, z nutą nostalgii i melancholii. Realistyczna interpretacja podkreśla jego minione nadzieje i zawód.

Popeye marynarz
Kultowy siłacz z puszką szpinaku ukazany jako twardy, umięśniony mężczyzna z charakterystycznymi przedramionami i surową twarzą. Reinterpretacja zachowuje jego ikoniczne akcenty, jednocześnie dodając realizmu.

Bob Parr z The Incredibles
Pan Incredible jako realna postać to potężny, lecz życzliwy mężczyzna o mocnej budowie ciała. Artysta wyeksponował jego siłę i jednoczesne ciepło, które czyni go bohaterem nie tylko fizycznym, ale i rodzinnym.

Reklama
Peter Griffin z Family Guy
Peter pojawia się jako realny, nieco komiczny facet o zaokrąglonych rysach i charakterystycznym wyrazie twarzy. Realizm nie pozbawia go jednak przesadnej ekspresji znanej z kreskówki.

Hans Moleman z The Simpsons
Postać o drobnej posturze i zmęczonej twarzy — w realistycznej wersji Hans wygląda jeszcze bardziej kruche i podatny na przeciwności losu, co potęguje jego komediowy pech.

Jinx z Arcane: League of Legends
Chaotyczna i nieprzewidywalna Jinx w realistycznym wydaniu to młoda kobieta o dzikim spojrzeniu, wyrazistych tatuażach i energetycznym wyrazie twarzy — wierna charakterowi z serialu, ale z ludzkimi detalami.

Vi z Arcane: League of Legends
Vi ukazana jako silna, zdecydowana kobieta z wyraźnymi mięśniami i determinacją w oczach. Realistyczna adaptacja eksponuje jej bojowy charakter i uliczne korzenie.

Max Payne
Ikoniczny bohater gier w wersji realistycznej to postać o surowej, znużonej twarzy, zaciśniętej szczęce i spojrzeniu, które zdradza ciężar przeżytych wydarzeń. Artysta podkreślił noir-owy charakter tej postaci.

Ralph Wiggum z The Simpsons
Ralph jako realne dziecko to połączenie niewinności i lekko nieporadnego wdzięku. Realistyczna twarz zachowuje jego naiwność, dodając jednocześnie wyraźniejszych, ludzkich cech.

Apu Nahasapeemapetilon z The Simpsons
Apu w realistycznym wydaniu to młodszy dorosły o uprzejmym wyrazie twarzy, schludnym wyglądzie i subtelnym uśmiechu — interpretacja skupia się na jego codziennej, pracowitej postawie i ludzkich emocjach.

Reklama
Coraz częściej widujemy ludzi przebranych za ukochane postacie z seriali, rysujących je albo odtwarzających w inny sposób. Ten artysta poszedł jednak dalej i przeniósł dobrze znane postacie z filmów, gier i kreskówek do realistycznej, trójwymiarowej estetyki.
Hossein Diba, twórca z Turcji, odtwarza postacie z The Simpsons, Up, Family Guy, The Incredibles, Toy Story i nie tylko w formie realistycznych ludzi. Projektuje postaci i stworzenia do różnych prac od 2008 roku, a jego profil na Instagramie obserwuje już wiele osób.
Carl Fredricksen z filmu Up
Stary, uparty wdowiec z charakterystycznymi okularami i chustą — Carl w realistycznej wersji zachowuje swoje rysy, ale zyskuje bardziej ludzkie detale: zmarszczki, fakturę skóry i realistyczne oczy, które podkreślają jego życiowe doświadczenie.

Helen Parr (Elastigirl) z The Incredibles
Elastigirl w wersji realistycznej to silna, elegancka kobieta o wyraźnych rysach twarzy i atletycznej sylwetce. Artysta podkreślił jej determinację i subtelny wdzięk, które w kreskówce przejawiały się głównie w ruchu.

Russell z filmu Up
Młody tropiciel z charakterystycznym kapeluszem i plecakiem zyskał realistyczne rysy twarzy, lekko nieporadne proporcje i żywe spojrzenie, które oddaje jego ciekawość świata i niewinność.

Stinky Pete z Toy Story
Postać znana z antykwariatu została pokazana jako dojrzały mężczyzna o surowych rysach, z nutą nostalgii i melancholii. Realistyczna interpretacja podkreśla jego minione nadzieje i zawód.

Popeye marynarz
Kultowy siłacz z puszką szpinaku ukazany jako twardy, umięśniony mężczyzna z charakterystycznymi przedramionami i surową twarzą. Reinterpretacja zachowuje jego ikoniczne akcenty, jednocześnie dodając realizmu.

Bob Parr z The Incredibles
Pan Incredible jako realna postać to potężny, lecz życzliwy mężczyzna o mocnej budowie ciała. Artysta wyeksponował jego siłę i jednoczesne ciepło, które czyni go bohaterem nie tylko fizycznym, ale i rodzinnym.

Peter Griffin z Family Guy
Peter pojawia się jako realny, nieco komiczny facet o zaokrąglonych rysach i charakterystycznym wyrazie twarzy. Realizm nie pozbawia go jednak przesadnej ekspresji znanej z kreskówki.

Hans Moleman z The Simpsons
Postać o drobnej posturze i zmęczonej twarzy — w realistycznej wersji Hans wygląda jeszcze bardziej kruche i podatny na przeciwności losu, co potęguje jego komediowy pech.

Jinx z Arcane: League of Legends
Chaotyczna i nieprzewidywalna Jinx w realistycznym wydaniu to młoda kobieta o dzikim spojrzeniu, wyrazistych tatuażach i energetycznym wyrazie twarzy — wierna charakterowi z serialu, ale z ludzkimi detalami.

Vi z Arcane: League of Legends
Vi ukazana jako silna, zdecydowana kobieta z wyraźnymi mięśniami i determinacją w oczach. Realistyczna adaptacja eksponuje jej bojowy charakter i uliczne korzenie.

Max Payne
Ikoniczny bohater gier w wersji realistycznej to postać o surowej, znużonej twarzy, zaciśniętej szczęce i spojrzeniu, które zdradza ciężar przeżytych wydarzeń. Artysta podkreślił noir-owy charakter tej postaci.

Ralph Wiggum z The Simpsons
Ralph jako realne dziecko to połączenie niewinności i lekko nieporadnego wdzięku. Realistyczna twarz zachowuje jego naiwność, dodając jednocześnie wyraźniejszych, ludzkich cech.

Apu Nahasapeemapetilon z The Simpsons
Apu w realistycznym wydaniu to młodszy dorosły o uprzejmym wyrazie twarzy, schludnym wyglądzie i subtelnym uśmiechu — interpretacja skupia się na jego codziennej, pracowitej postawie i ludzkich emocjach.

















