Indonezyjski projektant łączy niepasujące do siebie rzeczy i tworzy sprytne logo!

Esencja marki jest niematerialna, ale musi pochodzić z komplementarnej sumy jej konkretnych elementów – nazw, sloganów, logotypów itp. Prawdopodobnie logo, podobnie jak inne symbole marki, ma nieco bardziej znaczącą rolę do odegrania, jeśli chodzi o pozostawianie trwałych wrażeń na klientach.

Jeden z artystów, indonezyjski projektant Rendy Cemix, wykonuje wspaniałą pracę polegającą na tworzeniu logotypów, które łączą znajomość z twórczością, co powoduje, że jego dzieła sztuki są trafne, minimalistyczne i estetyczne.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Reklama

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

Reklama

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

Reklama
Chcesz więcej?