Ta kampania pochwala ciała poporodowe, aby zakończyć nierealistyczne oczekiwania wobec matek!

Reklamy mogą siać spustoszenie na twoim wizerunku i w twoim ciele – ale brytyjski sprzedawca „Mothercare” zakwestionował ten pomysł dzięki nowej, zróżnicowanej kampanii reklamowej, która celebruje ciała po porodzie. Firma po raz pierwszy wydała serię reklam dla kampanii Body Proud Mums, która została stworzona dla konkursu „The Wommen We See” firmy Transport for London, którego celem było umożliwienie uczestnikom wyprodukowania reklam odzwierciedlających „różnorodność Londynu, kobiet z różnych środowisk i wyprowadzkę ze szkodliwych stereotypów związanych z płcią” – i to jest dokładnie to, za co zdobyli drugie miejsce w konkursie Mothercare.

Brytyjska fotografka Sophie Mayanne zrobiła zapierającą dech w piersiach sesję zdjęciową, która przedstawia kobiety w różnych kształtach, rozmiarach i kolorach dumnie obnoszące się ze swoimi ciałami poporodowymi. Mayanne była naturalnym wyborem dla tego projektu, w 2017 r. ogłosiła, że ​​nie będzie już „cyfrowo manipulować skórą i tuszować niedoskonałości” w swojej pracy. Reklama jest teraz wyświetlana w ponad 30 stacjach metra w całym Londynie na ekranach LCD i panelach ruchomych schodów.

Elanor, 14 tygodni po porodzie

Nardy, 20 tygodni po porodzie

Kesia, 17 tygodni po porodzie

Chantelle, 11 tygodni po porodzie

Sabra, 10 tygodni po porodzie

Harriet, 26 tygodni po porodzie

Reklama

Sophia, 39 tygodni po porodzie

Louise, 29 tygodni po porodzie

Tesha, 26 tygodni po porodzie

Tina, 27 tygodni po porodzie

Reklama
Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu